Search
Close this search box.
گالری تصاویر کشیدن پوست صورت

عکس واقعی لیفت صورت (گالری تصاویر کشیدن پوست)

دیدن عکس عمل لیفت صورت (Facelift) بلافاصله بعد از جراحی که یک روش با ماندگاری بالا است، برای بسیاری از کسانی که قصد انجام این اقدام زیبایی را دارند، مهم است. برای بهبود ظاهر عمومی صورت و گردن از این جراحی استفاده می شود. هدف اصلی این عمل جراحی از بین بردن چین و چروک ها و جوانسازی است. در این مقاله برای شما گالری جراحی لیفت صورت را قرار دادیم تا با دیدن نمونه کار های واقعی تصمیم به انجام جراحی بگیرید.

عکس واقعی بلافاصله بعد لیفت صورت

در زیر برخی از نمونه های واقعی بعد از کشیدن پوست صورت را مشاهده می کنید. توجه داشته باشید برخی از این تصاویر بلافاصله بعد از جراحی لیفت صورت گرفته شده و مواردی از جمله تورم بعد از جراحی و برخی از عوارض جانبی کوتاه مدت در آن پیداست. در ادامه توجه شما را به عکس عمل لیفت صورت جلب می کنیم:

نمونه کار لیفت صورت
لیفت صورت دکتر بهجو
نتیجه لیفت صورت
جراحی لیفت صورت واقعی
نمونه لیفت صورت بلافاصله بعد عمل
نمونه لیفت صورت بانوان
جراحی لیفت صورت آقایان
عکس بعد از جراحی
لیفت صورت دکتر شاهین بهجو
جراحی لیفت صورت
عکس لیفت صورت
لیفت صورت بعد عمل

نتیجه واقعی از گالری تصاویر کشیدن پوست صورت

نتیجه جراحی و عکس عمل لیفت صورت که نمونه ای از آن را در تصاویر بالا مشاهده کردید، بستگی به عوامل متعددی دارد، از جمله مواردی که در ادامه مقاله به آن می پردازیم:

  • فن جراحی: روش های مختلفی برای انجام لیفت صورت وجود دارد، از جمله لیفت صورت سنتی، لیفت صورت با استفاده از لیزر، لیفت صورت با استفاده از نخ‌های جذب شونده و غیره. هر روش ممکن است نتایج متفاوتی داشته باشد.
  • تکنیک جراحی: جراح می تواند از تکنیک های مختلفی برای انجام لیفت صورت استفاده کند. این تکنیک ها پوست را کشیده تر نشان می دهند و چین و چروک ها را از بین می برد. ترکیب این تکنیک ها و متدهای استفاده شده می تواند تأثیر زیادی بر نتیجه نهایی دارد.
  • وضعیت اولیه صورت: وضعیت اولیه صورت شما، از جمله تعداد و عمق چین و چروک ها، میزان افتادگی پوست و تناسب اجزای صورت نقش مهمی در نتیجه جراحی لیفت صورت دارد. در برخی موارد، نتایج ممکن است چشمگیرتر باشند و در برخی موارد، نیاز به جراحی های تکمیلی مانند جراحی بینی یا جراحی چشم ممکن است باشد.
  • عوامل سلامتی: عوامل سلامتی شما، از جمله سن، عادات سیگاری، وضعیت عمومی سلامتی و عوارض همراه با جراحی نیز می تواند بر نتیجه جراحی تأثیرگذار باشد.

در نهایت، نتیجه جراحی لیفت صورت ممکن است به مدت چند هفته یا حتی ماه‌ها بهبود پیدا کند، زیرا زمان لازم برای بهبود کامل و ترمیم بازسازی طبیعی صورت ممکن است برای هر فرد متفاوت باشد. برای برقراری تصویر کامل و دقیق تر در مورد نتایج احتمالی، بهتر است با یک جراح پلاستیک مشورت کنید. همچنین مشاهده تصاویر جراحی لیفت صورت نیز دید شما را باز تر می کند. این مورد می‌تواند شما را با جزئیات بیشتری در مورد نتایج احتمالی لیفت صورت و تأثیر عوامل مختلف آن بر روی شما آشنا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط