Search
Close this search box.
جراحی پروتز باسن

جراحی پروتز باسن

باسن از اندام هایی است که باعث زیبایی، تناسب اندام و افزایش اعتماد به نفس افراد می شود. گاهی کوچک بودن، صاف و بدون انحنا بودن این ناحیه باعث نارضایتی افراد از اندام خود می شود. به همین دلیل این افراد برای رفع این مشکلات به سراغ جراحی پروتز باسن می روند.


در عمل جراحی پروتز باسن، از پروتزهای سیلیکونی جهت فرم دهی و برجسته سازی باسن استفاده می شود که در ادامه به جزئیات بیشتری در این زمینه و روش های بزرگ کردن باسن می پردازیم. اگر در ذهن شما نیز سوالاتی در زمینه پروتز باسن می باشد در این مقاله همراه ما باشید.

جراحی پروتز باسن

دسترسی آسان به بخش هایی از مقاله

پروتز باسن چیست؟

تا چندی قبل پروتز سینه، گونه و لیفت صورت به‌ طور متداول در افراد انجام می‌شد اما مدتی است که بزرگ کردن باسن با پروتز در کنار تزریق چربی به باسن در بین خانم‌ها رایج شده است و طرفداران خاص خود را دارد. پروتز در ناحیه باسن سبب می‌شود باسن، برجسته وخوش‌ فرم شود و افراد از اندام خود رضایت پیدا کنند. خانم‌هایی که قصد انجام این پروتز را دارند می‌توانند باسن خود را از طریق پروتز و لیفت باسن بزرگ و برجسته‌ نمایند. افراد با انگیزه‌های مختلفی برای انجام این عمل اقدام می‌کنند.

برای انجام این عمل نیز مثل عمل پروتز سینه از پروتزهای با انواع مختلف استفاده می‌شود که انتخاب نوع پروتز باید با نظر پزشک جراح صورت گیرد. پروتز برای باسن از لایه‌ی سیلیکونی تشکیل‌ شده است و کاملاً انعطاف‌پذیر می‌باشد و در ساخت و تولید آن سعی شده است کاملاً طبیعی باشد و شبیه به باسن طبیعی طراحی و ساخته شود. که در ادامه به توضیح انواع پروتز باسن می پردازیم.

انواع پروتز باسن

پروتز باسن در دو نوع پروتز سیلیکونی ژلی و پروتز سیلیکون الاستیک با قوام سفت و در اشکال گرد یا بیضی و قطره اشکی وجود دارد. انتخاب نوع این پروتزها بر اساس نیاز افراد و با تشخیص یک جراح پلاستیک خوب انجام می گیرد.

پروتز سیلیکون ژلی

پروتز سیلیکون ژلی

افرادی که از قوام و سفتی عضلات خوبی برخوردارند می توانند از پروتز باسن سیلیکونی ژلی استفاده کنند.

 پروتز سیلیکون الاستیک با قوام سفت

پروتز سیلیکون الاستیک با قوام سفت

این نوع از پروتزها برای افرادی که عضلات آن ها قوام و سفتی خوبی ندارد؛ نظیر افرادی که دچار شل شدگی باسن و یا دچار بد فرمی ژنتیکی یا اکتسابی در ناحیه باسن هستند، افرادی که دچار عدم تقارن در باسن می باشند گزینه مناسبی برای استفاده از این نوع پروتز می باشند، پروتزهای سیلیکونی الاستیک از قوام و استحکام بالاتری نسبت به ژلی برخوردار هستند.

پروتز باسن برای چه افرادی مناسب است؟

گزینه های مناسب برای انجام عمل پروتز معمولا خانم هایی هستند که دلایل زیر را برای انجام این نوع جراحی داشته باشند. البته که صرفا داشتن این نشانه ها برای انجام پروتز باسن کافی نیست، بلکه افراد باید شرایط مناسبی برای جراحی پروتز باسن نیز داشته باشند و این شرایط به تایید پزشک متخصص و جراح پلاستیک برسد. از جمله این شرایط می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم ابتلا به بیماری های پوستی و زمینه ای
  • آمادگی کامل از نظر جسمی و روحی
  • برخورداری از شرایط مناسب بدنی از نظر پزشک متخصص
  • باردار نبودن و نداشتن قصد آن
  • کوچک بودن باسن و نامتعادل بودن ظاهر این ناحیه از بدن
  • داشتن باسن صاف و بدون انحنا
  • شل شدگی و افتادگی باسن به دلیل افزایش یا کاهش وزن
  • شکل و ظاهر نامناسب و تخت باسن به دلیل افزایش سن و روند پیری
  • بروز مشکل در نحوه نشستن و یا انجام برخی از فعالیت ها به دلیل شکل و نحوه رشد غیرعادی باسن
  • اگر با مشکل انعقاد خون دست و پنجه نرم نمی‌کنید.
  • اگر سن قانونی و طبیعی رشد را گذرانده‌اید.
  • اگر به سیگار و مشروبات الکلی اعتیاد ندارید.
  • اگر از انجام اینکار عزت نفس یا اعتماد به نفس کسب می کنید.

پروتز باسن برای چه افرادی مناسب است؟

انواع روش های بزرگ کردن باسن

بزرگ کردن باسن به دو روش انجام می شود:

تزریق چربی به باسن

چربی را می توان از شکم؛ پهلوها و ران ها ساکشن کرده و به باسن تزریق کرد. اگر ساکشن چربی بدون فشار منفی زیاد انجام شود پاره شدن و تخریب سلول های چربی به حداقل می رسد. تزریق چربی به باسن احتمال پس زدن پروتز را ندارد و عمل کم خطرتری است. این عمل راحت بوده ولی به علت اینکه هنگام نشستن ؛ فشار وزن بدن به این قسمت وارد می شود باعث  جابجایی چربی و افزایش جذب آن می شود. فعالیت نرمال بعد از دو روز و فعالیت فیزیکی  بعد از دو هفته شروع می شود. اشکال این روش احتمال جذب چربی و نیاز به تزریق مجدد است.

چگونگی تزریق چربی به باسن

در این عمل، ساکشن چربی باید به طور یکسان از قسمت هایی از بدن که جراح تشخیص می دهد، انجام شود و برای تزریق صاف و خالص گردد. در نهایت با هدف فرم دادن و حجیم کردن باسن به صورت یکنواخت به قسمت های مختلف آن انتقال داده می شود.
در این عمل حدود ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ سی سی به هرطرف باسن تزریق می شود، این ناحیه بسیار بزرگ و برجسته دیده می شود. در حالی که نتیجه واقعی عمل بعد از ۳ تا ۶ ماه مشخص می شود.

مراحل تزریق چربی به باسن

مرحله اول

برداشتن چربی از قسمت های مختلف بدن مانند ران، پهلو و شکم

مرحله دوم

تصفیه کردن و شستن  چربی جهت انتقال به نواحی مورد نظر

مرحله سوم

شروع جراحی و انتقال چربی به نقاط ویژه ای در باسن توسط سرنگ های مخصوص که برای انتقال چربی به باسن نیاز به ۳ تا ۵ برش روی باسن است که بعد از عمل جراحی قابل رویت نخواهد بود. این عمل زیبایی بنا به صلاحدید جراح و خواست بیمار می تواند با بیهوشی کامل یا بیحسی موضعی انجام گیرد.

مرحله اول: مشخص کردن نواحی
مرحله دوم: برداشتن چربی از بدن
مرحله سوم: تزریق چربی به باسن

استفاده از پروتز برای حجیم کردن باسن

 در عمل جراحی پروتز باسن، از پروتز سیلیکونی نرمی با خاصیت انعطاف پذیری طبیعی و استحکام بالا استفاده می شود، بنابراین به دلیل داشتن چنین ویژگی هایی امکان ترکیدن آن وجود ندارد. بعد از انجام این عمل، باسن پر شده یا به اصطلاح سفت می شود و شکل گردی به خود می گیرد که باعث زیبایی اندام افراد می شود. این پروتز از جنس سیلیکون بوده و از پروتز پستان محکم تر است. عمل جراحی از خطی بطول ۵ سانتیمتر در چین بین دو باسن از روی ناحیه ساکروم در باسن دو طرف گذاشته می شود.

جراحی پروتز باسن چگونه انجام می شود؟


جراحی پروتز باسن به صورت سرپایی طی ۲ الی ۳ ساعت تحت بی هوشی عمومی انجام میگیرد.  بیمار در طول عمل در حالت خواب می باشد. بیمار باید بر روی شکم خود رو به پشت در حالت خوابیده باشد و دکتر جراحی را بر روی باسن بیمار انجام میدهد.

مراحل جراحی پروتز باسن

مرحله اول

بیمار بیهوش می شود و پزشک شکاف های لازم را بر روی ناحیه باسن انجام میدهد.معمولا جراحان وقتی که بیمار در حالت ایستاده می باشد، باسن او را به سه قسمت افقی تقسیم می نمایند  اصولا پروتز را در  قسمت پایین چین باسن قرار نمی دهند، زیرا آن ناحیه محل نشستن بیمار می باشد و زمانی که فرد می نشیند، فشار زیادی در آن ناحیه بر اثر وزن بیمار ایجاد می شود، اصولا پروتز ها را در قسمت میانی باسن قرار می دهند . در بالای باسن، در خط باسن برشی به اندازه ۵ تا ۸ سانتی متر ایجاد می کنند. محل برش ۴ سانتی متر بالاتر از مقعد می باشد. به دلیل اینکه در این ناحیه احتمال عفونت و پارگی پروتز کاهش می یابد.

مرحله دوم


با ایجاد شکاف ها، حفره ای بزرگ در ناحیه باسن ایجاد می شود و پروتز را بالا و یا زیر ماهیچه سرینی بزرگ در ناحیه باسن قرار می دهند. معمولا به دلیل اینکه از جا به جایی در پروتزها در هنگام نشستن جلوگیری شود، پروتز ها را بالای نشیمن گاه باسن قرار می دهند.  پزشک باید مراقب باشد که هر دو سمت باسن متقارن باشند.

مرحله سوم

در آخر ناحیه برش زده را بخیه می زنند و زمانی که بیمار از حالت بیهوشی خارج شد تحت نظارت قرار می گیرد. معمولا ۱ تا ۲ ساعت بعد از عمل بیمار تحت نظارت قرار می گیرد و بعد از آن مرخص می گردد.

از جمله فاکتورهای که قبل از انجام پروتز باسن باید به آن ها توجه کرد، کیفیت پوست، اندازه و فرم باسن، داشتن شرایط مناسب بدنی افراد از نظر پزشکی و جراحی های گذشته است که همگی توسط پزشک مورد بررسی قرار می گیرد. نتایج ابتدایی حاصل از این عمل زیبایی بعد از گذشت تقریبا 3 ماه مشخص می شود. البته این زمان برای همه افراد یکسان نیست، در بعضی افراد این زمان ممکن است تا 6 ماه طول بکشد.

لطفا برای دیدن فیلم های جراحی پروتز باسن در کانال یوتیوب ما فیلر شکن را روشن کنید

فیلم ترانسفر چربی به باسن
فیلم تزریق چربی به  باسن

انواع برش ها برای قراردادن پروتز درون باسن

برش های مختلفی برای قرار دادن پروتز داخل باسن استفاده می شود که عبارتند از:

  • در قسمت بالای باسن در هردو طرف
  • در چین زیر باسن در محل اتصال آن به ران ها در هردو طرف
  • در قسمت داخلی هر طرف باسن که در چین بین دو طرف پنهان می شوند
  • یک برش منفرد در قسمت تحتانی استخوان خارجی در چین بین دو باسن می باشند.

برش را معمول با کمترین میزان عوارض، به اندازه ۵ تا ۸ سانتی متری در خط وسط در بالای چین بین دو باسن و پایین استخوان خاجی می زنند. برش ایجاد شده چون منفرد است و فاصله مناسبی از مقعد و آلودگی های همراه آن دارد، کمترین احتمال عفونت را دارد و بوسیله بافت های اطراف پوشانده می شود و قابل تشخیص نیست به همین خاطر هم اکثر جراحان پلاستیک این برش را به کار می برند.

پس از ایجاد برش، جراح فضای کافی برای قراردادن پروتز درون هر دو باسن را ایجاد می کند و پروتز را جاگذاری می کند.

محل قرار گرفتن پروتز درون باسن

این جراحی نیز مانند انواع جراحی های سینه تکنیک های خاص خود را دارد و محل قرار گرفتن پروتزهای باسن باید به‌ گونه‌ای باشد که آسیبی به اعصاب و نواحی استخوان ناحیه باسن وارد نشود و دور از آن‌ها قرار گیرد. پروتزها را در سه قسمت از ناحیه باسن می‌توان جاگذاری کرد :

  • زیر فاشیا
  • لابلای عضلات باسن
  • زیر عضلات باسن

پس از اطمینان حاصل کردن از قرینگی دو طرف به تشخیص جراح ابتدا در هر طرف عضله و فاسیا (لایه سفت قرار گرفته در روی عضله) را می بندند و سپس برش خط وسط را در چند لایه بخیه می زنند و در مرحله آخر پانسمان می کنند.

محل قرار گرفتن پروتز درون باسن

شکاف‌ها را معمولاً در قسمت فرورفته باسن ایجاد می‌کنند تا جای شکاف‌ها مشخص نباشد. مدت انجام عمل پروتز باسن ۲ ساعت طول می‌کشد و موقع انجام عمل، بیمار تحت بیهوشی عمومی قرار می‌گیرد.

آیا به جراحی پروتز باسن احتیاج دارم؟

آیا به جراحی پروتز باسن احتیاج دارم؟

1 / 6

آقا از سلامت جسمانی و روحی برخوردار می باشید؟

2 / 6

سن شما چقدر است؟

3 / 6

آیا از چاقی موضعی در قسمت پهلو و پایین تنه رنج می برید؟

4 / 6

آیا باسن شما صاف و بدون انحنا می باشد ؟

5 / 6

آیا اندام فعلی شما موجب کاهش اعتماد به نفس شما شده است ؟

6 / 6

تمایل به کدام یک از روش های بزرگ کردن باسن خود دارید؟

Your score is

The average score is 68%

0%

لیفت باسن

اگر فرد دارای باسن با حجم مناسبی می باشد، اما باسن ها شل شده اند و افتاده و هدف فرد این است که میخواهد دارای اندامی زیباتری باشد، می تواند با استفاده از بالا کشیدن پوست ناحیه باسن و یا همان لیفتینگ باسن به اندام ایده آل خود برسد. با استفاده از لیفت باسن قوام بافت زیر جلدی باسن که نگهدارنده پوست و چربی زیر پوست می باشند بهبود می یابد. و با برداشتن پوست اضافه و چربی می توان مشکل از بین رفتن قوام به وجود آمده را تا حدی برطرف نمود. اگر جراحی لیفت پائین تنه همراه با لیفت ران به طور کامل انجام گیرد، ناحیه باسن و ران و شکم و دور لگن به طور کامل درمان می شوند. در جراحی لیفت باسن برشی در دورتادور ناحیه باسن زده می شود و تمام پایین تنه را می کشند و این عمل باعث از بین رفتن شلی و افتادگی پائین تنه می شود.

فیلم جراحی پروتز باسن

فیلم لیپوماتیک و جراحی پروتز باسن
اینستاگرام دکتر شاهین بهجو

نکات مهمی که قبل و بعد از عمل پروتز باسن باید به آن ها توجه شود

آمادگی های قبل از عمل پروتز باسن

  • عدم مصرف دخانیات و مشروبات الکلی چند هفته قبل از عمل جراحی
  • عدم مصرف قرص های آسپرین، سالیسیلات، پروفن، استامینوفن و داروهای ضد بارداری دو هفته قبل از عمل
  • مصرف تغذیه  و نوشیدنی های سالم و ارگانیک
  • عدم انجام جراحی های دیگر
  • نداشتن علائمی همچون تب و سرماخوردگی
  • انجام تمام آزمایشات لازم و بررسی آن توسط پزشک
  • 8 ساعت قبل از عمل از خوردن هرگونه نوشیدنی و غذا خودداری کنید.
  • قبل از رفتن به اتاق عمل، استحمام کنید.

مراقبت های بعد از عمل پروتز باسن

  • مصرف مرتب و به موقع داروها و مسکن های تجویز شده از سوی پزشک
  • استفاده از گن های مخصوص
  • استراحت کامل تا 24 ساعت
  • عدم انجام فعالیت های فیزیکی سنگین مانند رانندگی تا چند هفته
  • عدم استفاده از لباس های تنگ تا چند هفته بعد از جراحی پروتز باسن
  • نخوابیدن به پشت تا دو هفته
  • انجام معاینات لازم در طی دوره نقاهت
  • تخلیه لوله درن پس از یک هفته
  • در هنگام نشستن و انجام فعالیت های روزانه باید نهایت دقت انجام گیرد.

در تمامی جراحی های بادی کانتورینگ رعایت یک سری نکات قبل و بعد از جراحی بسیار مهم می باشد و می تواند در نتیجه جراحی تاثیر بسزایی بگذارد بنابراین اگر شما هم قصد انجام جراحی زیبایی دارید به نکاتی که در بالا اشاره کردیم، توجه بفرمایید.

مزایای لیفت باسن برزیلی

جراحی پروتز باسن چه مزایایی دارد؟

این روش جراحی نکات مثبت زیادی دارد که مهم ترین آن افزایش حس اعتماد به نفس افراد است. از دیگر مزیت های پروتز باسن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به صورت کاملا طبیعی انجام می گیرد.
  • نوع پروتز، متناسب با بدن بیمار به کار گرفته می شود.
  • باعث خوش فرم شدن ناحیه مربوطه می شود.
  • باعث تناسب و زیبایی اندام افراد می شود.
  • نتیجه آن به صورت دائمی است و نیاز به تعویض ندارد.
  • عدم دچار شدن به عارضه کپسول( به وجود آمدن بافت دردناک و سخت در اطراف پروتز)

عوارض پروتز باسن چیست؟

این جراحی مانند بسیاری از عمل های زیبایی دیگر همچون ابدومینوپلاستی، عوارضی در پی دارد. اغلب این عوارض به صورت موقتی بوده و پس از مدتی به خودی خود محو می شوند. در صورتی که جراح پروتز باسن خوبی را انتخاب کنید، احتمال بروز عوارض تا حد زیادی کاهش می یابد.

برای تسکین عوارض و بهبودی سریع آن ها توجه به نکات مراقبتی و توصیه های جراح بسیار تاثیرگذار است. در موارد بسیار انگشت شماری، مشکلاتی برای فرد به وجود آمده که عمدتا دلایل ناشناخته‌ای داشته است. با این حال انجام پروتز یا ایمپلنت باسن با عوارض موقتی همراه است که می‌توان با رعایت مراقبت‌های بعد از عمل، آنها را کنترل کرد، مانند:

  • خونریزی پس از جراحی
  • درد، جای زخم و تغییر رنگ پوست که برای خواباندن این درد پزشک مسکن تجویز می‌کند. به‌ هیچ‌ وجه نباید تا ۲ هفته پس از عمل قرار دادن پروتز در باسن بیمار از داروی آسپرین و ایبوپروفن استفاده نماید.
  • عفونت (که بر اساس شکاف‌های ایجادشده و جای زخم ناشی از برش روی باسن ایجاد می‌شود. جراح باید از تجربه و مهارت کافی برخوردار باشد و بتواند بهترین نقاط را برای شکاف انتخاب کند همچنین بسیار با رعایت بهداشت فردی و انجام عمل در کلینیک معتبر نیز در ارتباط است.)
  • تجمع مایعات یا خون در زیر باسن که در چنین شرایطی باید خون اضافه خارج شود.
  • امکان جابه‌جایی و حرکت پروتزها درون باسن می‌باشد که موجب عدم تقارن باسن می‌گردد.
  • شکستن و پارگی پروتز نیز از دیگر عوارض این جراحی می‌باشد.
  • ایجاد کبودی پس از عمل روی باسن که پس از دو الی سه هفته قابل‌ رفع می‌باشد.
  • امکان دارد اطراف جای زخم، حس لامسه‌ی  فرد کم شود و این وضعیت  تا ۳ ماه ادامه پیدا کند.
  • عکس العمل های آلرژیتیک
  • از دست دادن پوست (بسیار نادر است.)
  • حالت تهوع و استفراغ از بیهوشی (که برای افرادی که با انجام بی‌هوشی مشکل دارند، می‌توان با بی‌حسی موضعی این عمل را انجام داد.)

تنها با انجام اصولی عمل پروتز، در کنار رعایت دقیق و مو به موی مراقبت‌های بعد از عمل می‌توان این عوارض را کاهش داد و یا آنها را تجربه نکرد. علاوه بر این، انتخاب جراح مناسب و مرکز درمانی مطمئن نیز بسیار اهمیت دارد.

تزریق هیدروژل به باسن

در مورد تزریق هیدروژل به باسن حتماً شنیده اید که یکی از روش های ارزان قیمت برای افزایش حجم باسن است.
این روش نتیجه ای موقتی در پی دارد و نیازی به جراحی ندارد. این روش خطراتی هم در پی دارد که باید به آن ها هم توجه کرد.

همانند روش تزریق هیدروژل، تزریق سیلیکون هم نیازی به جراحی ندارد و مستقیماً باعث تغییر شکل باسن نمی شوند.
با اینکه تزریق این ماده به جای پروتز باسن مورد استفاده قرار می گیرد، این روش پیشنهاد پزشکان نیست. در حقیقت تزریق سیلیکون به باسن می تواند تا حدودی خطرناک باشد.

تزریق هیدروژل به باسن

اهمین پوشیدن گن بعد از جراحی پروتز باسن

پوشیدن گن بعد از جراحی پروتز باسن باعث احساس راحتی در مراحل اولیه بهبودی پس از عمل و همچنین کمک به تسریع روند آن می‌شوند. لباس‌های فشرده سازی که از پارچه‌های مقاومی مانند نایلون و لیکا ساخته شده‌اند، دارای کشش سه بعدی و درجه‌بندی شده‌ای هستند که کمک می‌کند تا مایع زیر جلدی (تورم) که پس از لیپوماتیک شکم و پهلو ایجاد می‌شود را از بدن خارج نماید. تقریباً تمام جراحان پلاستیک، پوشیدن گن بعد از جراحی اعم از لیپوماتیک غبغب، و غیره را را یکی از موثرترین راه‌ها برای حفظ نتایج مطلوب و جلوگیری از تورم بیش از حد می‌دانند.
گن‌های فشاری باید به طرز محسوسی احساس آرامش در فرد ایجاد کنند، یعنی نه آنقدر تنگ باشند که باعث درد یا تنگی نفس شود و نه آنقدر گشاد که باعث عدم تاثیرگذاری مطلوب گردد.

اهمین پوشیدن گن بعد از جراحی پروتز باسن

نحوه نشستن بعد از جراحی پروتز باسن

پس از جراحی پروتز به هیچ عنوان نباید وزن یا فشار بر باسن وارد شود. از نشستن بر روی باسن بایستی خودداری شود. در صورتی که فرد تمایل به نشستن داشته باشد، فشار به جای باسن باید بر روی ران‌ها یا شکم وارد شود. در غیر این صورت امکان دارد به بافت چربی یا پروتز آسیب وارد شود.

در مدت چند هفته پس از جراحی پروتز، در هنگام استراحت فرد باید بر روی شکم یا به پهلو بخوابد. پس از رفع درد و ورم، نشستن برای فرد مشکلی ایجاد نمی‌کند. برای مدت چند ماه پس از بهبودی، بایستی از بالش نرم جهت کاهش فشار وارد بر باسن استفاده شود.

نحوه نشستن بعد از جراحی پروتز باسن

هزینه عمل پروتز باسن چقدر است؟

هزینه جراحی پروتز باسن به عوامل مختلفی بستگی دارد. بنابراین برای اطلاع از آن لازم است ویزیت حضوری توسط جراح مورد نظر صورت پذیرد. در طی جلسه ویزیت پزشک شرایط و تمامی جزئیات بیمار را بررسی می کند. سپس بسته به شرایط او جزئیات عمل مانند نوع پروتز، اندازه و نکاتی از این قبیل مشخص می شود که همگی در تعیین هزینه نهایی موثرند.

به طور کلی مولفه های موثر در هزینه جراحی پروتز باسن به شرح زیر است:

  • نوع پروتز
  • اندازه و شکل پروتز باسن
  • شرایط سنی افراد
  • فرم باسن و میزان افتادگی آن
  • نوع پوست باسن
  • پیچیدگی پروسه جراحی
مشاوره رایگان دکتر شاهین بهجو

ویژگی های بهترین جراح پروتز باسن چیست؟

برای جراحی پروتز باسن، بهترین انتخاب شما جراحان پلاستیک هستند. این دسته از متخصصین با توجه به دوره تحصیلی که سپری می کنند، به طور کامل با اصول زیبایی شناسی و تناسب اندام آشنا هستند. بنابراین می دانند که برای هر استایل بدنی چه فرم باسنی مناسب است.

مسئولیت پذیری و مهارت پزشک

میزان تجربه و مسئولیت پذیری پزشک
همانطور که پیشتر اشاره کردیم، هرچه مهارت یک پزشک بالا باشد، قابل اعتمادتر بوده و میزان رضایت بیماران از وی بیشتر خواهد بود. پروتز باسن مانند پروتز سینه یکی از عمل های زیبایی بوده که اگر فرم نامناسبی داشته باشد، در ظاهر فرد تاثیر می گذارد و ممکن است از قبل عمل هم بدتر شود.
همچنین پزشک باید نسبت به عمل بیمار مسئولیت پذیر باشد زیرا پروتز باسن روی ظاهر فرد تاثیر خواهد گذاشت و در نتیجه پزشک باید با دقت تمام و با حس مسئولیت پذیری و دلسوزی اقدام به عمل بیماران خود نماید

کیفیت پروتز مصرفی

برخی پزشکان به دلیل دریافت سود بیشتر، از پروتزهای بی کیفیت استفاده می کنند که می تواند در ظاهر اندام تاثیر منفی بگذارد و یا باعث صدمه به سلامتی فرد شود و خسارت های جبران ناپذیری ایجاد کند.

کیفیت پروتز مصرفی
مشاوره  آنلاین دکتر شاهین بهجو

مشاوره آنلاین و دسترسی آسان

دکتر شاهین بهجو برای راحتی بیماران این امکان را فراهم کردند که علاوه بر مشاوره و جلسات حضوری، از مشاوره آنلاین با وی بهره مند شوید. بنابراین بیماران به راحتی می توانند پس از عمل جراحی در صورت هرگونه مشکل و یا سوالی با دکتر به صورت آنلاین نیز در ارتباط باشند.

دریافت دستمزد مناسب و منصفانه
برخی از بیماران فکر می کنند هرچه هزینه عمل جراحی زیبایی بیشتر باشد پزشک حرفه ای تر از دیگر پزشکان بوده و نتیجه با موفقیت بیشتری انجام می شود. اما جالب است که در بیشتر مواقع این چنین نیست و بیماران بی دلیل هزینه بیشتری صرف می کنند.

دریافت دستمزد منصفانه

همان طور که می دانید یکی دیگر از ویژگی های بهترین جراح پروتز باسن داشتن نمونه کار فراوان و رضایت زیبا جویان پس از جراحی های زیبایی می باشد که در ادامه به برخی از نمونه جراحی های بزرگ کردن باسن توسط دکتر شاهین بهجو همراه با صدای رضایت بیماران می پردازیم.

 رضایت مراجعه کننده عزیز پس از جراحی پروتز باسن را می شنویم.

سوالات متداول جراحی پروتز باسن

در نهایت می‏توان گفت پیش از تصمیم‏ گیری بهتر است با پزشک مجرب در خصوص این‏که کدام یک از این روش‏های بزرگ کردن باسن برای شما بهتر است مشورت کنید. عموما پزشک پیش از تجویز قطعی برای شما تعدادی آزمایش و همچنین حساسیت به داروهای مختلف را نیز بررسی می کند.

امیدواریم در این مقاله به تمامی سوالات شما پاسخ داده باشیم.برای گرفتن مشاوره می توانید شماره خود را در فرم زیر وارد کرده تا مشاوران ما باشما تماس بگیرند.

نام
شماره موبایل
پیام شما با موفقیت ارسال شد
لطفا مجدداً پیام خود را ارسال بفرمایید.

39 Responses
    1. با سلام
      تورم بعد از جراحی به مرور کم می شود و حداقل 3 تا 6 ماه زمان لازم است تا تورم به طور کامل از بین برود

    1. با سلام
      با توجه به متدهای جدید لیفت باسن برزیلی از طریق تزریق چربی به باسن پیشنهاد می شود.

    1. هزینه تزریق چربی به باسن همراه با هزینه لیپوماتیک شکم پهلو به طور تقربی می باشد که می توانید برای اطلاع از هزینه ها با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط