Search
Close this search box.
هزینه لیفت شقیقه

هزینه لیفت شقیقه در سال 1403 چقدر است؟

هزینه لیفت شقیقه سوالی است که اکثر افراد در بررسی‌های اول برای انجام این عمل، آن را پرس‌و جو می‌کنند. هزینه لیفت شقیقه با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. در این مقاله قصد داریم که عوامل موثر بر قیمت لیفت شقیقه در سال‌ 1403 را مورد بررسی قرار دهیم. اگر قصد انجام این جراحی را دارید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

عوامل موثر در هزینه لیفت شقیقه

“هزینه لیفت شقیقه” به عوامل مختلفی وابسته است که برخی از این عوامل عبارتند از:

  • مدت زمان لازم عمل: این جراحی برای هر فرد مستلزم زمان خاصی است که ممکن است با توجه به آن هزینه را افزایش دهد.

اقدامات لازم: پزشک در جلسات مشاوره قبل از لیفت شقیقه چهره بیمار را بررسی می‌کند تا مطمئن شود چه فعالیت‌هایی برای وی مورد نیاز است. اگر نیاز به کارهای بیشتری برای اصلاح و بهبود شکل صورت باشد، به تبع آن هزینه لیفت شقیقه نیز افزایش خواهد یافت.

عوامل متعددی که پزشک مورد نظر برای تعیین بهترین روش جراحی در نظر می‌گیرد نیز بر قیمت نهایی آن تاثیرگذار خواهد بود. این عوامل شامل:

  • نوع پوست
  • میزان افتادگی پوست
  • سن فرد
  • تجهیزات و مزایای کلینیک پوستی
  •  دستمزد متخصص زیبایی
  • دستمزد پرسنل
  •  آزمایش‌های مورد نیاز
  • هزینه‌های جانبی دیگر

با توجه به این عوامل، بهتر است قبل از تصمیم‌گیری، با بهترین جراح لیفت صورت در تهران مشورت کرده و اطلاعات دقیق‌تری درباره هزینه‌ها و روش‌های مختلف دریافت کنید. همچنین، می‌توانید برای انتخاب بهترین مرکز جراحی از منابع معتبری مانند بررسی‌ها و نظرات دیگران نیز استفاده کنید.

هزینه لیفت شقیقه با بیمه

هزینه لیفت شقیقه با تعرفه دولتی و بیمه شامل موارد زیر خواهد بود:

  1. هزینه مشاوره برای انتخاب دکتر: انتخاب یک دکتر مناسب بسیار مهم است. قبل از عمل با بهترین جراح پلاستیک تهران مشورت کنید. مشاوره قبل از عمل یکی از هزینه‌های لیفت شقیقه است که خوشبختانه با بیمه‌های درمانی تکمیلی قابل پرداخت خواهد بود.
  2. هزینه آزمایش‌ها: معمولا پزشک قبل از انجام جراحی آزمایش‌هایی را برای بررسی سطح سلامت بیمار در نظر می‌گیرد که معمولا آزمایش خون از همه بیماران گرفته می‌شود. البته در مواقع ضروری و شرایط خاص آزمایش‌های اضافی نیز از بیمار خواسته می‌شود. هزینه آزمایشات ممکن است تحت پوشش بیمه دولتی و تکمیلی شما نیز قرار بگیرد.
  3. هزینه داروها: در روزهای اول پس از عمل، ممکن است داروهای مسکن به شما تجویز شود. این داروها بخشی از هزینه لیفت شقیقه محسوب می‌شوند، که اگر تحت پوشش بیمه باشند، هزینه کمتری خواهند داشت.
  4. هزینه بیمارستان یا کلینیک: معمولا مبلغ قابل پرداخت هزینه لیفت شقیقه در کلینیک‌ها ارزان‌تر از بیمارستان‌ها است. با این حال از آن جایی که این عمل در گروه عمل‌های زیبایی است، بیمه هزینه خود جراحی و مرکز جراحی را پرداخت نخواهد کرد.

بیشتر بدانید: بهترین جراح لیفت ابرو در تهران در سال 1403 را بشناسید!

هزینه لیفت شقیقه در سال 1402

هزینه لیفت شقیقه در کلینیک یا مرکز جراحی

هزینه‌های لیفت شقیقه در کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها ممکن است متفاوت باشد. هزینه‌های لیفت شقیقه در بیمارستان‌ها معمولا بیشتر از کلینیک‌ها است. اما بهتر است که ملاک اولیه خود را برای انجام این عمل، هزینه قرار ندهید. چرا که ممکن است برخی مراکز با هزینه پایین و کیفیت پایین کار، افراد زیادی را به خود جذب کنند که در نهایت پشیمانی داشته باشد. لذا انتخاب پزشک متخصص در کلینیک می‌تواند به شما کمک کند تا از نتیجه جراحی خود لذت ببرید.

کلام آخر

طبق بیانات این مقاله هزینه جراحی لیفت شقیقه به عوامل متعددی وابسته است که این عوامل در هر فرد متفاوت خواهد بود. برای دریافت قیمت دقیق این جراحی زیبایی، باید به یک پزشک متخصص مراجعه کرده و بررسی‌های لازم را انجام داد. اما برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با مراکز مختلفی که این خدمت را ارائه می‌دهند، تماس بگیرید و قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. در این راستا باید به این نکته هم توجه کنید که قیمت بالا همیشه نشانه کیفیت بالا نیست. بنابراین قبل از تصمیم‌گیری، به دقت اطلاعات مربوط به پزشک و مرکز درمانی مورد نظر را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط