Search
Close this search box.
هزینه لیفت سینه

هزینه لیفت سینه در سال 1403 چقدر خواهد بود؟

هزینه لیفت سینه برای خانم‌هایی که قصد انجام این عمل زیبایی را دارند، ممکن است زیاد به نظر برسد. از آن جایی که هیچ نوع بیمه از نوع پایه هزینه جراحی‌های زیبایی را تقبل نمی‌کند، استعلام هزینه تمام جراحی‌ها توسط بیماران واجب است. در این مقاله قصد داریم در مورد هزینه عمل لیفت سینه در سال 1403، عوامل تاثیرگذار بر آن و هزینه‌های جانبی این عمل صحبت کنیم. اگر قصد انجام جراحی برای سینه را دارید و نیاز دارید تا هزینه آن را پیش‌بینی کنید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

عوامل تاثیرگذار بر هزینه لیفت سینه کدام است؟

تعرفه و “هزینه لیفت سینه” در هر مرکز درمانی متفاوت است. این قیمت به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم:

مراکز درمانی

مراکز درمانی از بابت کیفیت خدماتی که به مراجعین خود ارائه می‌دهند، مبالغ متفاوتی را دریافت می‌کنند. بنابراین این موضوع که پزشک شما در کدام مرکز درمانی، کلینیک و یا مرکز جراحی کار می‌کند، نقش تعیین‌کننده‌ای در قیمت نهایی هزینه لیفت سینه دارد. طبعا در هر مرکز تجهیزات و امکانات موجود متغیر هستند. به هر میزان که تجهیزات ارائه شده در مراکز جدیدتر باشد، نیاز به مراقبت و نگهداری پرهزینه‌تری نیز دارد. پس توجه داشته باشید برای بهره از تجهیزات باکیفیت می‌بایست هزینه بیشتری پرداخت شود. البته این هزینه از بابت کیفیت عمل لیفت سینه و اطمینان از استاندارد بودن آن، لازم است.

مهارت پزشک

هر پزشکی با توجه به سوابق، تجربیات و تمام آنچه در طی سالیان کاری حرفه‌ای خود کسب کرده است، در جایگاه ویژه‌ای قرار خواهد گرفت. مهارت و تعداد عمل‌های پزشکان این جایگاه را بالا می‌برد. بنابراین هر چقدر عمل شما توسط پزشک حرفه‌ای‌تری انجام شود، هزینه لیفت سینه بالا می‌رود. همانطور که می‌دانید این عمل باید توسط جراحان پلاستیک انجام شود و برای این منظور بهتر است به بهترین جراح پلاستیک در تهران مراجعه کنید.

روش انجام لیفت سینه

با معین شدن روش انجام جراحی شما که با توجه به میزان افتادگی سینه، هدف عمل و سایر محدودیت‌های هر کیس جراحی مشخص می‌شود، هزینه لیفت سینه تغییر می‌کند. ممکن است شما و فرد دیگری هر دو برای یک نوع عمل اقدام کنید، اما پزشک با معاینه تعرفه‌های متفاوت هزینه لیفت سینه برای هر فرد ارائه دهد.

جراحی‌های همزمان

برای جراحی لیفت سینه جراحی‌های دیگری در کنار آن همچون جراحی پروتز سینه نیز قابل انجام است. در این میان با توجه به سختی و مدت زمان بالای جراحی، هزینه عمل لیفت سینه نیز تغییر می‌کند.

بهترین جراح پروتز سینه در تهران کیست؟

عوامل تاثیرگذار بر هزینه لیفت سینه

هزینه‌های جانبی لیفت سینه چقدر است؟

قیمت لیفت سینه تنها شامل هزینه جراحی نیست. باید توجه داشته باشید هزینه‌های جانبی نیز در مجموعه نهایی این هزینه حساب می‌شود. این هزینه‌ها می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • آزمایشات قبل از جراحی
  • مشاوره‌های قبل و بعد از عمل 
  • داروها 
  • هزینه وسایل مورد نیاز در دوران نقاهت

هزینه لیفت سینه در تهران چقدر است؟

یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت لیفت سینه موقعیت جغرافیایی مرکز درمانی است. هزینه لیفت سینه در تهران نسبت به شهرهای دیگری ممکن است بالاتر به نظر برسد. اما مهم‌ترین نکته که اکثرا به آن توجه نمی‌کنند، کیفیت بالای خدماتی است که در کلان‌شهرهایی همچون تهران، به بیماران ارائه می‌شود. با در نظر گرفتن رقابتی که در میان مراکز جراحی است هزینه لیفت سینه بسیار پایین‌تر از ارزش واقعی آن است. با اینکه ممکن است این هزینه در شهرستان‌ها پایین‌تر باشد، اما تجهیزات و روش‌هایی نوینی که در تهران انجام می‌شود، ممکن است هنوز به شهرستان‌ها نرسیده باشد.

هزینه عمل لیفت سینه در سال 1403

هزینه عمل لیفت سینه در سال 1403 با توجه به افزایش وسایل مصرفی نسبت به سال‌های گذشته تغییر پیدا می‌کند. حتی اگر پزشک شما میزان دستمزد خود را هم ثابت نگه دارد، باز هم با توجه به افزایش هزینه‌های وابسته به تورم، تغییر در هزینه لیفت سینه وجود خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط