Search
Close this search box.
هزینه عمل لیپوماتیک

هزینه عمل لیپوماتیک قسمت های مختلف بدن در سال 1403

در ابتدا باید بگوییم که عوامل متعددی هستند که بر هزینه عمل جراحی لیپوماتیک تاثیر خواهند گذاشت و هزینه عمل لیپوماتیک صرفا وابسته به یک فاکتور نمی باشد بلکه چندین فاکتور قیمت نهایی عمل لیپوماتیک را تعیین می کنند. از جمله حجم چربی که توسط عمل جراحی از بدن خارج خواهد شد، بیمارستان، کلینیک و یا مرکزی که جراحی در آنجا صورت می گیرد، تخصص و مهارت پزشک جراح، ناحیه ای از اندام که قرار است مورد جراحی قرار بگیرد، دارو ها و تجهیزات و … از جمله عواملی هستند که در هزینه نهایی عمل جراحی لیپوماتیک تاثیر می گذارند. اگر به دنبال اطلاعاتی در رابطه با هزینه جراحی لیپوماتیک هستید در این مقاله همراه ما باشید.

هزینه عمل لیپوماتیک چقدر است ؟

امروزه یکی از جراحی های زیبایی بسیار شایع، لیپوماتیک است. تمایل افراد به داشتن اندامی زیبا و فرم شاعت شنی روز به روز بیشتر می شود و جراحی های لیپوماتیک و لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی باعث می شود افرادی که اضافه وزن بالایی ندارند اما در برخی از نواحی مانند شکم و پهلو چربی اضافه دارند، به فرم ایده ال خود برسند آن هم تنها با یک جلسه.

هزینه لیپوماتیکعوامل موثر بر هزینه
دستمزد جراح متخصص و هزینه کلینیک
جراحان پلاستیک باتجربه و کاربلد در کلینیک‎های معتبر، هزینه معقولی را دریافت خواهند کرد.
ناحیه مورد نظرهر چه چربی تجمع یافته درناحیه مورد نظر بیشتر باشد، هزینه‌های این جراحی افزایش خواهد یافت.
هزینه لیپوماتیک از 30 میلیون تومان شروع شده و بسته به ناحیه مورد نظر بیشتر و یا کمتر خواهد بود.

عمل لیپوماتیک را می توان در قسمت های مختلف بدن انجام داد .

لیپوماتیک شکم

شکم یکی از قسمت هایی است که تجمع چربی در آن بسیار زیاد است و از جمله نواحی است که می تواند با عمل لیپوماتیک لاغر شود .

لیپوماتیک بازو

بازو جزو آن قسمت از نواحی است که چربی اضافی را می تواند در خود داشته باشد . و بسیاری از افراد هستند که از این موضوع رنج می برند و به دنبال لاغر کردن بازو های خود هستند تا بتوانند از شر چربی های اضافی این ناحیه خلاص شوند . عمل جراحی لیپوماتیک می تواند این خواسته شما را برآورده کرده و جلوه ای زیبا به بازوهای شما ببخشد .  

لیپوماتیک شکم و پهلو

برای داشتن تناسب اندام در نواحی شکم و پهلو شما می توانید از روش عمل جراحی لیپوماتیک استفاده کنید . با خارج کردن چربی های اضافی از ناحیه شکم و پهلو به تناسب اندام و سایز دلخواه خود خواهید رسید .  

لیپوماتیک ران

افرادی که دارای پاهایی چاق هستند و به دنبال راهکاری برای لاغر کردن پاهای خود می گردند می توانند به کمک این روش جراحی پیکرتراشی چربی های اضافی را خارج کرده و به تناسب اندام دلخواه در این نواحی از بدن خود دست پیدا کنند .

لیپوماتیک غبغب

داشتن چربی در ناحیه غبغب و داشتن غبغب آویزان مسئله ای است که بسیاری از افراد از آن رنج می برند و به دنبال راه کاری برای مشکل خود می گردند . عمل جراحی لیپوماتیک غبغب این امکان را برای آنها فراهم می کند تا بتوانند چربی های اضافی این ناحیه را خارج کرده و جلوه ای زیبا به چهره خود ببخشند .

هزینه-جدید-لیپوماتیک

هزینه عمل جراحی لیپوماتیک در سال 1403

هزینه عمل لیپوماتیک در سال 1403 هر ناحیه با ناحیه دیگر متفاوت می باشد به طوری که می تواند هزینه آن از 30میلیون به بالا باشد. باید به این نکته توجه کنید  که مراکز استاندارد را برای انجام جراحی خود انتخاب کنید و صرفا به خاطر هزینه کمتر مراکز و بیمارستان های نامعتبر را انتخاب نکنید نباید کیفیت را فدای هزینه کنید.

اگر در یک مرکز غیراستاندارد این عمل را انجام دهید شاید در آینده نیاز به عمل مجدد داشته باشید که باید بگوییم هزینه ترمیم عمل لیپوماتیک به مراتب خیلی بیشتر از عمل جراحی اولیه خواهد بود.

عواملی که در قیمت عمل لیپوماتیک تاثیر دارند؟

تعیین یک قیمت واحد برای عمل جراحی لیپوماتیک امکان پذیر نمی باشد و به عوامل متعددی بستگی دارد. که در ادامه مقاله به بررسی این عوامل می پردازیم.

  • مهارت پزشک جراح

 مهارت بهترین جراح پلاستیک تهران فاکتوری است که در تعیین هزینه عمل جراحی لیپوماتیک تاثیر مستقیم دارد . پزشکان متخصص و باتجربه قاعدتا از کادری مجرب برای دستیار خود استفاده می کنند که این نیز باعث افزایش قیمت عمل لیپوماتیک می شود.
انتخاب یک پزشک با سواد که دارای مدرک معتبر ار مراکز معتبر دنیا است و در حرفه خود فردی با تجربه و با مهارت است طبیعتا در نتیجه عمل بی تاثیر نخواهد بود و هزینه عمل به مراتب بیشتر خواهد بود.

  • حجم چربی در ناحیه جراحی

هر چه افراد چاق تر باشند و میزان چربی تجمع یافته در بدن آنها بیشتر باشد قاعدتا هزینه عمل جراحی نیز بیشتر خواهد بود به دلیل اینکه وسعت و زمان جراحی افزایش می یابد در نتیجه روی هزینه جراحی لیپوماتیک نیز تاثیر خواهد گذاشت. پس حجم چربی و وزن افراد از جمله عواملی است که بر قیمت عمل جراحی لیپوماتیک اثر می گذارد .

  • نواحی مختلف بدن

همانطور که می دانید میزان چربی های انباشته شده در هر قسمت از بدن به یک میزان نمی باشد پس قاعدتا هزینه هر قسمت با قسمت دیگر متفاوت خواهد بود. به دلیل اینکه بر ظرافت عمل جراحی، زمان بر بودن عمل و میزان حساسیت در عمل جراحی تاثیر گذار خواهد بود .

  • محل انجام عمل جراحی لیپوماتیک

شهر یا منطقه ای که عمل جراحی در آنجا انجام می شود بر فاکتور قیمت بی تاثیر نخواهد بود .

  • تجهیزات مراکز و بیمارستان ها

تجهیزاتی که در یک مرکز و اتاق عمل های جراحی به کار گرفته می شوند قاعدتا بر کیفیت عمل تاثیر خواهند گذاشت که به دنبال آن افزایش قیمت هم خواهیم داشت . اینکه بیمارستان یا کلینیکی با تجهیزات و دستگاه های باکیفیت را بخواهید انتخاب کنید قطعا نیازمند هزینه بیشتر هم خواهد بود .

  • هزینه داروها و هزینه های جانبی

دارو های که قبل و بعد از عمل جراحی توسط پزشک به بیمار تجویز می شود نیازمند صرف هزینه می باشد . علاوه بر این هزینه های جانبی دیگری از جمله هزینه آزمایشات ، خرید برخی لوازم برای عمل و هزینه رفت و آمد و … را هم باید در کنار هزینه نهایی در نظر بگیرید .

کمترین و ارزان ترین هزینه لیپوماتیک

هزینه عمل لیپوماتیک بستگی به وسعت عمل و ناحیه مورد نظر دارد؛ معمولا چون غبغب، خیلی ناحیه کوچکی دارد قیمت لیپوماتیک آن ارزان تر و کمتر است.

کلام آخر

تمامی عواملی در مقاله به آن اشاره کردیم بر کیفیت عمل جراحی و هزینه عمل لیپوماتیک موثر هستند و به شما در گرفتن نتیجه ای مطلوب و دلخواه کمک خواهند کرد و شما در نهایت از نتیجه عمل جراحی لیپوماتیک خود راضی خواهید بود  و عملی با کمترین عارضه را خواهید داشت.
در نهایت از شما سپاسگذاریم که ما را در این مقاله همراهی کردید برای اطلاع بیشتر از هزینه ها شما می توانید از قسمت تماس با ما، با ما در ارتباط بوده و از مشاوره های قبل از عمل ما استفاده کنید تا با خیالی آسوده و بدون نگرانی عمل جراحی لیپوماتیک را انجان دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط