Search
Close this search box.
هزینه عمل ابدومینوپلاستی

هزینه عمل ابدومینوپلاستی در سال 1403 چقدر است؟

هزینه عمل ابدومینوپلاستی یکی از مهم ترین معیارهای افراد برای جراحی است. ابدومینوپلاستی یک عمل زیبایی است که در طی عمل چربی، بافت و پوست اضافه شکم حذف می شود.‌ امروزه هزینه عمل ابدومینوپلاستی به یکی از عوامل موثر در انتخاب جراح تبدیل شده است. مانند تمام عمل های دیگر هزینه و قیمت ابدومینوپلاستی نیز دارای مقدار مشخص و معینی نیست‌ و به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این مقاله به مواردی اشاره خواهیم کرد که بر هزینه نهایی عمل ابدومینوپلاستی شکم تاثیر می گذارند. همراه ما باشید.

هزینه-ابدومینوپلاستی-شکم
شماره-های-مطب-دکتر-شاهین-بهجو

ابدومینوپلاستی یا تامی تاک نوعی جراحی زیبایی است که چربی اضافی و پوست اضافی شکم را برداشته و ماهیچه های دیواره شکم را سفت می کند تا آن را صاف کند. دو گزینه اصلی برای ابدومینوپلاستی وجود دارد: کامل و جزئی.

  • در ابدومینوپلاستی کامل، شکم از استخوان لگن بریده می‌شود و برش‌ها در همان سطح موی شرمگاهی پایین می‌آیند.
  • ابدومینوپلاستی جزئی یا مینی ابدومینوپلاستی در زیر ناف انجام می شود و برش های کوتاه تری دارد. برای بیمارانی انجام می شود که ذخایر چربی بدن آنها زیر ناف قرار می گیرد.

ابدومینوپلاستی می‌تواند شامل ترکیبی از تکنیک‌های مختلف باشد که به بیماران کمک می‌کند تا میان‌بری برای لاغر شدن داشته باشند. این جراحی ممکن است شامل لیپوساکشن، سفت شدن ماهیچه های زیرین و برداشتن پوست اضافی باشد که همگی به ابعاد مختلف انجام می شوند.

ابدومینوپلاستی زمانی توصیه می شود که بیمار در حال حاضر وزن ایده آل خود را داشته باشد. راهی برای کاهش وزن نیست.

جدول قیمت ابدومینوپلاستی

هزینه ابدومینوپلاستیجزئییات
هزینه عمل ابدومینوپلاستی شکم سال 1403 از 30میلیون به بالا
چه عواملی که بر هزینه نهایی تاثیر می گذارد؟هزینه عمل ابدومینوپلاستی در سال 1403 با توجه به نوع پوست و مقدار تغییراتی که لازم است در فرم شکم ایجاد شود، همچنین دستمزد جراح ابدومینوپلاستی و هزینه های کلینیک نیز در قیمت نهایی آن تاثیر گذار است.

هزینه عمل ابدومینوپلاستی در سال 1403

هزینه عمل های جراحی هر ساله در حال افزایش است و هزینه عمل ابدومینوپلاستی در سال 1403 نیز تغییراتی پیدا کرده است که برای هر پزشک این تغییر قیمت ها متفاوت است ولی قیمت ها در یک بازه ی مشخصی هستند و تفاوت آنچنانی با هم ندارند. در واقع  قیمت دقیق عمل زیبایی شکم در سال 1403 مشخص نیست ولی محدوده هزینه را میتوان بیان کرد.

بنابراین اگر قصد انجام عمل ابدومینوپلاستی را دارید بهتر است به یک جراح ابدومینوپلاستی مراجعه کنید تا پس از معاینه و بررسی های کامل تا هزینه جراحی شما در سال جدید با توجه به شرایط شما مشخص شود زیرا تعرفه ها معمولا برای عمل زیبایی ابدومینوپلاستی متغییر است.

هزینه-عمل-ابدومینوپلاستی-در-سال-1401

عوامل موثر در قیمت عمل ابدومینوپلاستی

عوامل زیادی بر هزینه ابدومینوپلاستی دخیل هستند که هر کدام به درجات مختلفی در نتیجه نهایی تاثیر میگذارند. در اینجا برخی از عوامل موثر در تعیین قیمت عمل ابدومینوپلاستی بیان میشود:

  • مهارت جراح در انجام ابدومینوپلاستی
  • هزینه مرکز جراحی و یا بیمارستان
  • مدت زمان جراحی
  • حجم چربی های شکم
  • منطقه جغرافیایی که عمل در آن انجام می شود.
  • دستمزد دستیاران جراح
  • هزینه دارو، لباس و…

علاوه بر این موارد  بیان شده، باید هزینه های دیگری همچون هزینه رفت و آمد، هزینه داروهای مصرفی بعد از عمل و… را نیز باید در نظر گرفت.

نوع جراحی جزئی یا کامل

از آنجایی که عمل جراحی ابدومینوپلاستی انوع مختلفی دارد و از کامل تا جزیی هزینه های یکسانی را در بر نخواهد داشت و همینطور شرایط جسمانی بیمار در روند و نوع جراحی بی تاثیر نیست که هر بیمار هزینه های خاص خود را خواهد داشت.

هزینه دستمزد جراح پلاستیک

هزینه دستمزد جراح ابدومینوپلاستی به عواملی همچون مهارت و تجربه پزشک در زمینه های انواع عمل های زیبایی شکم بستگی خواهد داشت . انتخاب یک پزشک یا بهترین پلاستیک تهران باتجربه و باسواد از مهم ترین فرآیندهای عمل جراحی ابدومینوپلاستی میباشد که میتواند سلامت شما و میزان موفقیت عمل تا حدودی تضمین کند و در رضایت شما از عمل زیبایی شکم موثر باشد.

در انجام عمل ابدومینوپلاستی یا همان عمل زیبایی شکم نکات و دقت جراحی ظریفی وجود دارد که میتواند در نتیجه عمل تاثیر بسزایی داشته باشد و دانستن این نکات کلیدی و مهم در یک جراحی برای یک پزشک با سال ها تجربه و انجام عمل های گوناگون موفق آمیز حاصل خواهد شد. پزشک باتجربه با توجه به تجربه ای که سالها کسب کرده است به خوبی میداند که چگونه ناحیه تحت عمل را به بهترین شکل ممکن مورد جراحی قرار دهد تا کمترین آسیب به بیمار برسد، که این خود در روند بهبودی بیمار بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

مشاوره-رایگان

  هزینه های بیهوشی و اتاق عمل جراحی

جراحی زیبایی شکم تحت بیهوشی کامل صورت می گیرد . متخصص بیهوشی هزینه مربوط به خود را دریافت می کند که با توجه به تجربه و مهارتش متفاوت است . هزینه اتاق عمل هم بستگی به میزان مجهز بودن اتاق عمل که شامل تجهیزات و فناوری ها و کادر اتاق عمل و متخصصینی که در آنجا حضور خواهند یافت و خدماتی شخصی که ارائه داده میشود ، هزینه ها مختلف است.

میزان حجمی که از شکم بیمار تحت جراحی قرار می گیرد در بیمارهای مختلف ، متفاوت است که این خود در روند هزینه های جراحی بی تاثیر نمی باشد.

همینطور در برخی از افراد ممکن است نیاز باشد تا بافت های عمیق تری مورد جراحی قرار گیرند که  این باعث افزایش هزینه خواهد شد ولی در برخی دیگر ممکن است چنین نباشد تنها با انجام عمل لیپوساکشن بیمار به نتیجه دلخواه خود برسد.

هزینه بیمارستان یا کلینیک

از مهم ترین عوامل دخیل در یک جراحی انتخاب یک مرکز مطمئن است . باید بیمارستان ، کلیینک یا مرکز جراحی را انتخاب کنیم که مورد تایید جراح بوده م مجهز باشد .

از آنجایی که این جراحی یک جراحی سرپایی نیست ، بلکه یک عمل حساس و وقت گیری است نیاز به رسیدگی های بعد از عمل دارد . پس برای بیمار بسیار مهم است که در یک مرکز مطمئن و مجهزی خود را زیر تیغ پزشکان و کادر با تجربه و ماهری قرار دهد .  از آنجایی که این عمل دارای ریسک بالا و هزینه های سنگینی است اگر در انتخاب مکان حراحی و پزشکان دقت نکنید و سراغ مراکز غیر استاندارد بروید ممکن است عوارض جبران ناپذیری برایتان به بار آورد .

کلام آخر

لازم به ذکر است شما علاوه بر پرداخت هزینه‌های هزینه ابدومینوپلاستی در سال 1403 باید هزینه‌های دیگری با عنوان هزینه قبل و بعد از جراحی را نیز در نظر داشته باشید. برخی از این هزینه‌ها می‌توان به هزینه ویزیت‌های مشاوره دکتر، هزینه داروهای تجویز شده، هزینه آزمایشات قبل از عمل و … اشاره کرد. این موارد به راحتی می‌تواند بر روی هزینه نهایی عمل جراحی شما تأثیر بگذارند.

امیدواریم مطالب فوق در رابطه با موضوع هزینه عمل ابدومینوپلاستی مفید واقع شده باشد، تا با مطالعه این مقاله به اهمیت و انجام چنین عمل جراحی پی ببرید و بهترین جراح پلاستیک را با توجه به نیازتان پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط