Search
Close this search box.
لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ روشی ایمن است؟

لیفت صورت با نخ یکی از روش‌های کم‌تهاجمی نسبت به جراحی لیفت کامل صورت است که امروزه طرفداران بسیاری را پیدا کرده است. این روش که به منظور تحریک تولید کلاژن در پوست انجام می‌شود تا جوانی را به پوست بازگرداند، عوارض کمتری نسبت به سایر روش‌های لیفت صورت دارد.

در این مقاله قصد داریم در مورد لیفت و جوانسازی صورت با نخ صحبت کنیم و به کاربردها، عوارض و کاندیدای مناسب آن اشاره کنیم. اگر شما هم حداقل یکبار به فکر استفاده از این روش بوده‌اید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

لیفت صورت با نخ به زبان ساده!

لیفتینگ صورت با نخ روشی غیر تهاجمی است که در آن پزشک نخ‌ها را با استفاده از سورن‌های نازکی به نام کانولا زیر پوست قرار می‌دهد. در ادامه‌ی این عملیات، واکنش پوست تحریک شده و تولید کلاژن بیشتر توسط بدن اتفاق می‌افتد. در نتیجه‌ی این کار پوست صورت سفت‌تر و چین و چروک‌های زودرس در چهره کاهش پیدا می‌کند.لیفت صورت با نخ بیشتر برای آقایان و خانم‌هایی که می‌خواهند جوانسازی جزئی چهره را سریع‌تر و با عوارض کمتر داشته باشند، مناسب است. در تشخیص این مورد که آیا پوست صورت شما نیاز به تغییرات وسیع و یا جزئی دارد حتما باید بهترین جراح لیفت صورت در تهران مراجعه کنید تا برای انتخاب یکی از روش‌های لیفت را انتخاب کنید. بهترین جراح لیفت صورت در تهران پزشکی است که با آشنایی کامل با خصوصیات زیبایی‌شناسی چهره می‌تواند بهترین فرم برای صورت بیمار را رقم بزند.

بهترین کاندیدای لیفت صورت با نخ

لیفت و جوانسازی صورت با نخ برای افرادی مناسب است که در در اواخر دهه 30 تا اوایل 50 سالگی خود هستند و نتایج جزئی‌تری برای جوانسازی صورت خود انتظار دارند. این در حالی است که بهترین سن برای عمل لیفت صورت اگر به روش جراحی باشد، معمولا بعد از 50 سالگی است.

از آن جایی که جراحی لیفت صورت برای افرادی می‌تواند انجام شود که از سلامتی کاملی برخوردار هستند، بنابراین استفاده از نخ لیفت برای بیمارانی که به دلایل متفاوتی همچون داشتن بیماری زمینه‌ای مثل دیابت یا فشارخون، نمی‌توانند جراحی لیفت صورت را انجام دهند، بسیار مناسب است.

بیشترین کاربردهای لیفت صورت با نخ

بیش‌ترین کاربردهای لیفت صورت با نخ  

لیفت صورت با نخ در مجموع برای کمتر کردن نشانه‌های پیری در چهره فرد مورد نظر قرارمی‌گیرد. اهداف استفاده از این روش برای بیماران در جهت به وقوع پیوستن موارد زیر نیز می‌تواند باشد:

  • از بین رفتن شل‌شدگی پوست صورت
  • اصلاح افتادگی ابروها 
  • حذف شل‌شدگی پوست گردن
  • لیفت ابرو با نخ
  • لیفت بینی با نخ
  • لیفت چشم با نخ
  • لیفت گردن با نخ گردن

بیشتر بدانید: هزینه‌ جراحی لیفت صورت

عوارض لیفت صورت با نخ

عوارضی که بعد از لیفت صورت با نخ برای بیماران ممکن است پیش آید به شدت نادر و غیر معمول هستند. اما بهتر است ازآن‌ها آگاهی داشته باشید. این عوارض می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  1. عکس العمل‌های آلرژیتیک صورت به نخ
  2. خون‌ریزی 
  3. عفونت
  4. کشیدگی پوست
  5. برآمدگی پوست

قبل از لیفت صورت با استفاده از نخ، به سوالات زیر پاسخ دهید:

  1. آیا به دنبال تغییر زیاد و یا کوچک در چهره خود هستید؟
  2. کدام بخش از  پوست صورت شما شل‌شدگی و افتادگی دارد؟
  3. آیا کاندید مناسبی از نظر سن و سلامت برای این عمل هستید؟
  4. آیا قادر به تحمل هوشیاری در روند عمل(با بی‌حسی‌ موضعی) را بدون بیهوشی دارید؟

خلاصه

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با یکی دیگر از روش‌های لیفت صورت که با استفاده‌ از نخ‌های جذبی صورت می‌پذیرد آشنا کنیم. همانطور که گفتیم لیفت با نخ یک روش زیبایی غیرتهاجمی است که از نخ های زیر پوست شما برای ایجاد ظاهری شاداب تر و صاف تر استفاده می کند. بهبودی کوتاه است، عوارض آن کم و نتایج موقتی هستند، بنابراین ممکن است لازم باشد دوباره این روش را انجام دهید. با جراح پلاستیک خود در مورد اینکه آیا لیفت با نخ بهترین روش برای شخص شما است یا نه صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط